קבוצת משימות היא קבוצה של משימות נפוצות שלאו דווקא מקושרות ללקוח ספציפי אלא משימות כלליות שהארגון\יחידה שלו מבצע בשביל לקוחות מרובים.
יצירת קבוצת משימות יכולה לאפשר לעובד לדווח משימות מהקבוצה לכמה לקוחות.
1. איך יוצרים קבוצת משימות?
יש לגשת לניהול מערכת > הגדרות ארגוניות > קבוצות משימות
2.1 בוחרים את קבוצת המשימות החדשה שנוספה(בשדה של כולם) ועבורה מוסיפים משימה/ות ע"י לחיצה על המילה "הוסף".
נפתחת שורה, בסוף הוספת משימות ללחוץ על שמור הכל
3. קישור קבוצות משימות ללקוחות
אם קבוצת המשימות רלוונטית לכל הלקוחות הפעילים בארגון אין צורך לסמן כלום במסך הזה.( כשלא מסומן כלום בלקוחות כלשוחצים על "טען" אז המשימות רלוונטיות לכל הלקוחות ולכן לכל לקוח חדש שמוסיפים למערכת יתווספו אוטומטית קבוצות המשימות).
3.1
4. שיוך קבוצת משימות - יש לשייך עבור כל עובד בנפרד שאמור לדוחח על קבוצת המשימות