אם אתם נתקלים בבעיות בכניסה למערכת Propertime, יש מס׳ אפשרויות.

אם מתקבלת את הודעת שגיאה המופיעה מטה סימן ששילוב הסיסמא עם שם המשתמש שהזנתם אינו תואם את רישומי מערכת Propertime .


אם אתם בטוחים שהוזן המידע הנכון ובמידה והסיסמא מכילה מספרים או אותיות - ראשיות , יש לוודא כי שני המפתחות "Caps Lock" או "Num Lock"  מופעלים בהתאם בזמן הזנת פרטי ההזדהות . 


ניתן לעדכן סיסמא במידה ולא הסתדר על ידי השלבים הבאים : 


לחץ > שכחתי סיסמא 






ההודעה הבאה תופיע , יש להזין את כתובת הדוא"ל שמוגדרת במערכת וללחוץ על "אפס סיסמא" .




מייל עם קישור לשינוי הסיסמא ישלח אלייך בתוך מספר דקות . 


הערה : אם אתה רושם כתובת דוא"ל שגויה תוצג ההודעה הבאה. 


צור קשר עם מנהל המערכת בארגונך על מנת לטפל בבעיה .




   

בכל מקרה,מנהל בארגון יכול לעדכן סיסמא עבור עובד ולכן ניתן לפנות אליו.


במסך זה ניתן גם לשנות שפה עברית/אנגלית כפי שמופיע בצילום מסך מעלה.