אם אתם נתקלים בבעיות בכניסה למערכת Propertime, יש מס׳ אפשרויות.
אם מתקבלת את הודעת שגיאה המופיעה מטה סימן ששילוב הסיסמא עם שם המשתמש שהזנתם אינו תואם את רישומי מערכת Propertime .
אם אתם בטוחים שהוזן המידע הנכון ובמידה והסיסמא מכילה מספרים או אותיות - ראשיות , יש לוודא כי שני המפתחות "Caps Lock" או "Num Lock" מופעלים בהתאם בזמן הזנת פרטי ההזדהות .
ניתן לעדכן סיסמא במידה ולא הסתדר על ידי השלבים הבאים :
לחץ > שכחתי סיסמא
ההודעה הבאה תופיע , יש להזין את כתובת הדוא"ל שמוגדרת במערכת וללחוץ על "אפס סיסמא" .
מייל עם קישור לשינוי הסיסמא ישלח אלייך בתוך מספר דקות .
הערה : אם אתה רושם כתובת דוא"ל שגויה תוצג ההודעה הבאה.
צור קשר עם מנהל המערכת בארגונך על מנת לטפל בבעיה .
בכל מקרה,מנהל בארגון יכול לעדכן סיסמא עבור עובד ולכן ניתן לפנות אליו.
במסך זה ניתן גם לשנות שפה עברית/אנגלית כפי שמופיע בצילום מסך מעלה.