מנהל בארגון יכול להגדיר משימת ברירת מחדל לעובד מתוך כל המשימות הפעילות בארגון.
1. יש להיכנס לדיווח שעות ולבחור את העובד שעבורו רוצים לשייך משימה (ע״י לחיצה על ערוך נתוני עובדים)
2. לאחר בחירת העובד יש ללחוץ על הצג הגדרות עובד
3.מסמנים עם משימת ברירת מחדל, בוחרים לקוח/פרוייקט/משימה ולוצים על שמור שינויים,
אם רוצים להגדיר שהמשימה תדווח באופן קבוע בין דיווחי כניסה ויציאה של העובד ( מבלי שהעובד יצטרך לדווח בפועל את המשימה) יש לסמן וי בריבוע בשורה ״קבע כמשימת דיווח אוטומטית בין כניסה ויציאה״,
גם עובד יכול להגדיר עבור עצמו משימת ברירת מחדל:
יש ללחוץ על ״הגדרות שלי״
לבחור "עם משימת ברירת מחדל", לבחור לקוח - פרויקט- משימה ולשמור שינוים .