נכנסים ל"ניהול מערכת" :
תחת נתונים לדיווח לוחצים על " משימות":
לאחר מכן יש לבחור את הלקוח והפרויקט וללחוץ על הוסף :
לאחר מכן מזינים את שם המשימה, האם זו משימת היעדרות והאם להציג אותה בדו"ח שכר ושומרים :
פעולה זו תוסיף את המשימה החדשה לרשימת המשימות.
אם מדובר במשימת היעדרות יש לסמן וי בעמודה משימת היעדרות.
בכל מקרה יש לשים לב שלא מופיע וי בעמודה "נדרש פירוט" במידה ולא נדרש לפרט על המשימה, אחרת המערכת לא תאפשר שמירה של דיווח על המשימה ללא פירוט במלל חופשי בדיווח שעות.
אחרי שמקימים משימה חדשה יש לשייך אותה לעובדים בארגון לפי ההסבר הבא:
http://help.propertime.co.il/he/support/solutions/articles/17000074177
אם מדובר במשימה שלא שייכת ללקוח ופרויקט קיימים יש להקים קודם את הלקוח והפרויקט ואז ליצור את המשימה.