רק משתמשים עם הרשאות מנהל יכולים להקים עובד חדש במערכת.
הקמה של עובד כולל שלוש שלבים
על מנת להקים עובד חדש במערכת יש לגשת למסך ניהול מערכת > הגדרות ארגוניות > עובדים.
1.
בכדי להקים משתמש חדש יש ללחוץ על "הוספת עובד חדש" בראש המסך.
במסך "עובד חדש" חובה להזין את הנתונים הבאים-
•שם משתמש (מומלץ ת.ז של העובד בלי אפס בהתחלה).
•סיסמא (אפשר לקבוע לעובד סיסמא ראשונית שהיא ת.ז שלו בלי אפס בהתחלה כמו השם משתמש, יש להקיש את הסיסמא פעם נוספת לצורך אימות הסיסמא)
•סוג משתמש (עובד / מנהל – מגדיר את הרשאות המשתמש במערכת).
•שם עובד לתצוגה- שם פרטי ושם משפחה של העובד.
•מס' עובד (יכול להיות בהתאמה למערכת השכר או המספר העוקב בארגון).
•דוא"ל של העובד כפי שהוא מופיע בארגון (אם אין לעובד כתובת מייל אפשר לעדכן כתובת מייל של מנהל בארגון או כל כתובת מייל אחרת).
ניתן להזין גם את הנתונים הבאים (לא חובה) -
•יחידה ארגונית.
•תפקיד.
•מנהל מאשר שעות נוכחות (עובד שרואה דיווחים של עובדים שהוגדרו תחתיו).
במידה ויש בארגונכם גם שעון נוכחות שלנו(RFID או ביומטרי )
יש לוודא שהמשבצת " מחתים שעון נוכחות" מסומנת ב - V לאחר מכן למלא את השדה של מס' העובד בשעון (לפי אותו מספר שמופיע בשעון עצמו, בד"כ ת.ז או מס' עובד בחברה).
לאחר סיום הזנת הנתונים יש ללחוץ על הכפתור "שמור" בתחתית המסך.
2. יש לשייך לעובד הסכם שכר
http://help.propertime.co.il/he/support/solutions/articles/17000076304-
3. יש לשייך משימות (היעדרות ונוכחות במידה והעובדים מדווחים שעות למשימות ולא רק כניסה/יציאה)
http://help.propertime.co.il/he/support/solutions/articles/17000074177-
בארגון שמדווח למדען אין צורך לשייך משימות לעובד כי הן מתווספות באופן אוטומטי לכל העובדים בארגון.
אם רוצים לייצא את כל נתוני העובדים לקובץ אקסל יש לסמן את העובדים הרלוונטיים או כולם בריבוע הקטן למעלה ואז ללחוץ על "יצוא נתוני עובדים":